Luistelukoulu 2018

21.1.2018

HUOM! Luistelukoulujen ilmoittautumislinkit avattu nyt (ti 13.2.2018 klo 13) kaikille muillekin kuin jäsenille, koska ryhmissä on vielä tilaa! Tervetuloa mukaan!

MLL Herttoniemi järjestää kahden kerran luistelukoulun vain MLL Herttoniemen jäsenille helmikuussa. Luistelukoulukerrat la 17.2. ja 24.2. Kontulan tekojääradalla (Tanhuantie 4-6, 00940 Helsinki).

Klo 10.00 - 10.45 Vanhempi + lapsi (n. 3-6v.) -ryhmä

Ensimmäisessä ryhmässä vanhempi on mukana jäällä luistimet jalassa. Tässä ryhmässä harjoittelevat lapset n. 3-6v ilman taitovaatimuksia. Vasta-alkajalapset tervetulleita. Hinta 8e/kurssi sisältäen opetuksen ja jään. Kurssia vetävät koulutetut luistelukouluohjaajat. Ole ajoissa paikalla, jotta ehdit jäälle luistimet jalassa klo 10. Lapsilla kypäräpakko. Vain MLL Herttoniemen jäsenille.

Klo 11.00 - 11.45 4-7 vuotiaat ilman aikuista

Tämä ryhmä on tarkoitettu 4-7 vuotiaille lapsille, jotka pysyvät luistimilla pystyssä ja osaavat ottaa muutamia potkuja. Hinta 8e/kurssi sisältäen opetuksen ja jään. Kurssia vetävät koulutetut luistelukouluohjaajat. Ole ajoissa paikalla, jotta ehdit jäälle luistimet jalassa klo 11. Lapsilla kypäräpakko. Vain MLL Herttoniemen jäsenille.

Ilmoittautumiset ilmoittautumisjärjestelmämme kautta alkaen pe 26.1. klo 9:00. Ilmoittautumislinkki otsikon Kerhot alta ja sieltä ilmoittautumislomake. Jäsennumero kysytään ilmoittautumisen yhteydessä!