Lastentarvikekirppis la 14.4.2018 klo 10-13 Herttoniemen kirkolla

22.3.2018

Myyntipöytien varaus alkanut ke 22.3. klo 9!

Perinteinen kevätkirppis järjestetään lauantaina 14.4.2018 klo 10-13 Herttoniemen kirkolla (Hiihtomäentie 23).

Kirppikselle ilmoittautumiseen tulee kevään osalta muutoksia. Tarjoamme tällä kertaa ensisijassa jäsenillemme mahdollisuutta myntipöytien ennakkovaraamiseen ke 21.3. klo 9 alkaen. Jos pöytiä jää varaamatta jäseniltämme niin muille varaaminen on mahdollista ma 26.3.2018 alkaen.

Ilmoittautumislinkin löydät tällöin otsikon Kerhot alapuolelta sekä linkki tulee myös Facebook -sivuillemme. Pöydän hinta on 15€ MLL Herttoniemen jäsenille, muille hinta on 25€. Varaus on pöytäkohtainen eli mikäli jaat myyntipöydän kaverisi kanssa, ilmoita teidät molemmat samalla lomakkeella. Jaetun pöydän maksu MLL Herttoniemen jäseniltä on 25€ ja muilta 40€. Jaetun pöydän maksun voi maksaa samalla laskulla.

Huomaa, että ilmoittautumislomakkeessa jäsenyys täytyy varmentaa jäsennumerolla, joka löytyy jäsenkortistasi. Jos kortti on kadoksissa, voit kysyä jäsentietosi MLL:n keskusjärjestön jäsenpalvelusta p. 075-324 55 40 (ark. klo 9-11) tai meilaamalla jasenpalvelu@mll.fi.

Kirpputorilla on myös kahvio, josta voi ostaa edullisesti vain käteisellä kahvia, teetä, pillimehua, pullaa, donitseja ja keksejä hintaan 0,50snt - 1€. Kahviossa on tarjolla myös lounaaksi nakkikeitto. Keittoannokseen kuuluu leipä, levite, juusto, maito tai vesi. Keittoannoksen hinta aikuiset 6€ ja lapset 3€.