Musiikkileikkikoulut

Vauvaikäisten muskarit koostuvat musiikki- ja rytmileikeistä vanhemman sylissä ja lähellä. 1-2 -vuotiaiden ryhmässä liikutaan ja havainnoidaan musiikin maailmaa lapsen kehitysvaiheen mukaan. Kaikissa ryhmissä musisoidaan vanhemman tai muun aikuisen kanssa. Muskarilaiset pysyvät samassa ryhmässä koko kauden.

Ohjaaja

Opettaja toimii musiikin maisteri, muskariopettaja Tiina Palmén.

Hinnat

●    Jäsenet 65 euroa, muut 90 euroa. (Jäsenedun saa aikuisjäsenen jäsennumerolla.)

Ilmoittautumiset Holvi-kaupassa:

Holvi-järjestelmässä ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupassa ostamalla kerhopaikan. Maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Järjestelmässä sisaralennukset eivät valitettavasti ole mahdollisia.

Jäsenemme ovat saaneet alennuskoodin sähköpostitse jäsenkirjeessä. Uudet jäsenet voivat kysyä koodia sähköpostitse mll.herttoniemi@gmail.com

Huom: jäsenalennusta ei ole mahdollista saada jälkikäteen, vaan alennuksen saadaksesi sinun on muskarikauden ostohetkellä käytettävä jäsenalennukseen oikeuttavaa koodia.

Aika, paikka ja ryhmät

Kevätkausi 2024 alkaa 9.1.2023. Muskarit pidetään tiistaisin Asukastalo Ankkurissa (Paasivaarankatu 6). Hiihtolomalomaviikolla ei ole muskaria (viikko 8). Viimeinen kerta 9.4.

Muskariryhmät kokoontuvat tiistaisin seuraavasti:

●        1–2-vuotiaat klo 9.30–10.10  - vielä muutama paikka

●        Alle 1-vuotiaat (suositus 7–12 kk) klo 10.20–11.00 - TÄYNNÄ

●        Alle 1-vuotiaat (suositus 3–7 kk) klo 11.10–11.50 - TÄYNNÄ

Kerhoehdot

Tutustu MLL Herttoniemen kerhoehtoihin.