Yhdistyksen kokoukset

MLL Herttoniemen paikallisyhdistys ry kokoustaa noin kerran kuussa poislukien kesä- ja heinäkuun. Sääntömääräiset kokoukset pidetään joka vuosi keväällä sekä syksyllä, jolloin hallitukseen voidaan valita uusia jäseniä. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita niin sääntömääräisiin kokouksiin kuin hallituksen kokouksiin vaikka et olisi vielä hallituksen jäsen. Kokoustamme yleensä alueen leikkipuistojen sisätiloissa ja lapset saa ottaa mukaan kokouksiin leikkimään. Kokouksissa on myös tarjolla pientä syötävää ja juotavaa ja muutenkin rento ote.

Yhdistyksen tarkoituksena on toimialueellaan edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden perusturvallisuutta, hyvinvointia ja tervettä kehitystä järjestämällä mm. erilaisia kerhoja ja tapahtumia. Yhdistys toimii näiden tavoitteiden edistämiseksi voimavarojensa mukaan vapaaehtoisvoimin.

Yhdistyksen hallitukseen kuuluvat ovat tavallisia vanhempia ja aikuisia, jotka haluavat tehdä mielekästä ja tärkeää vapaaehtoistyötä. Usea meistä on ns. ruuhkavuosia eläviä pikkulapsiperheellisiä äitejä joko esim.  vanhempainvapaalla tai jo takaisin työelämässä ja jaamme vapaaehtoistyössämme vastuuta, jotta mukava homma ei kuormittaisi liikaa ketään, vaan sitä pystyy tekemään sujuvasti arjen muiden askareiden lomassa. Ajatuksenamme on toimia lasten ja heidän perheidensä kanssa yhdessä arjessa sekä tukea turvallista ja tasapainoista lapsuutta. Otamme mielellään joukkoomme uusia vapaaehtoisia aktiivisia jäseniä, joten jos haluat päästä mukaan kivaan porukkaan vaikuttamaan minkälaista toimintaa alueellamme tarjotaan lapsille niin tule rohkeasti mukaan kokouksiin ideoimaan ja kuulemaan lisää!

Meillä on haussa jatkuvasti lisää vapaaehtoisia tekijöitä erilaisiin vastuutehtäviin sekä suunnittelemaan ja toteuttamaan toimintaa. Tule rohkeasti mukaan iloiseen joukkoomme!